lördag 11 april 2009

Rädda Willy

God morgon på er! Eller ja, det är inte god morgon längre efter som att jag har vart vaken sen halv elva ungefär. Jag har beslutsångest! Jag och mamma har blivit bjudna på middag ikväll hos min kusin och hans fru, men jag vet inte riktigt ifall jag vill fara. Det beror på vilka det är som kommer vara där. Jag har beslutsångest.

Just nu så sitter jag här och kollar på Rädda Willy tre som går på kanal fem. Jag har alltid tyckt om de filmerna som har gjorts med Willy. Då jag var yngre så hyrde jag dem alltid så fort jag fick chansen, Jag minns att jag satt på golvet framför tvn och var jätte arg på dem som ville skada valarna.

Jag längtar jätte mycket tills den 21 maj, då vi ska fara till Nyköping och tävla. Tiden mellan Dm och Sm är det värsta jag vet, för det känns som en evighet fast än det bara är drygt en månad. Det ska bli kul och se hur mycket alla lagen har utvecklats och så och jag hoppas på att vi kommer topp fem i år. Nu ska jag ta och göra mig klar så slipper jag stressa senare ifall jag bestämmer mig för att fara på middagen. Vad gör ni ikväll?


Bilden är lånad av google.se

Inga kommentarer: