tisdag 21 april 2009

skola,

Andra dagen på skolan och jag har redan hunnit skriva två prov, Det är galet! Igår skrev jag ett prov fast än jag inte hade tänkt det, Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde iallafall. För en liten stund sen så fick jag för mig att jag skulle provet som hörde till Operativsystemet. Jag tror inte att jag har gjort lättare prov, eller ja. Det var inte lättare än Mauds första prov som hon hade med oss.

Juniorträning om några timmar, Det kommer bli grymt bra. Jag ser alltid framemot deras träningar nu förtiden, dem har fått så mycket bättre inställning nu än vad dem har haft tidigare. Jag glömde berätta för er att dem satte deras byggsekvens på andra försöket! Jag, Verran och Petra kom på en jätte bra fortsättning på programmet igår, jag hoppas att dem tycker om det då vi visar det ikväll.

Gud vad skönt att skolan slutar om 40 minuter, då kommer nog Emelie och möter mig mest troligen, Det kan ju vara trevligt med cykelsällskap hem.


Några från Ice Crystals med tränare Petra som bakpassare

3 kommentarer:

selmaa sa...

sv; ja tycker den e bra som fan :D

Carolina sa...

Söta små barn med stora shorts :D (vad det nu spelar någon roll för):D haha

selmaa sa...

sv; haha ja vet :D