måndag 13 april 2009

Sofia är bra.

"Sofiace säger:
vi körde på hertsön, jag och pappa och pappa ba "ooh, kolla coola negergänget" så vare typ en ungdomsgård. Så var det en vändplats där, så jag vände i rondellen
SEN SÅG JAG INTE ATT DET VAR EN JÄVLA BLOMRABATT DÄR MITT I ALLT, TRODDE ATT DET BARA VAR SNÖ PÅ VÄGEN! OCH PAPPA OCKSÅ. Det var som ett rakt dike alltså. SÅ JAG ÅKTE NER I SKITEN, MED EN BIL MED SOMMARDÄCK OCH SPANN PÅ TVÅAN.Så tänkte jag växla upp, för jag tänkte att det är lättare att ta sig ur då. MEN DÅ VÄXLADE JAG NER FRÅN TVÅAN TILL ETTAN, OCH DET SKA INTE ENS GÅ NÄR BILEN INTE STÅR STILLA? SÅ MOTORN SKAR. så det tjöt, lät som en jävla misshandlad kvinna mitt på gatan när jag kom ur vill jag lova! pappa frågade om jag försökte imponera på dem genom att leka biltjuv"


Jag och Sofia pratade om hur mycket vi har övningskört och hur man växlar och så. Då berättar Sofia det där för mig, Det gjorde min dag sjukt mycket bättre. Ett gott skratt förlänger livet, eller har jag fel?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, är det bara jag som inte råkade ut för några tokerier när jag lärde mig köra bil? :O ;D

sofia y0 sa...

HAHAHAH, men det var så... så... så... hemskt! : (

Erika sa...

jag vet inte :) någon tråkig (vädervis) dag :)

Sofia Werlin sa...

var det du som vann min tävling? Kolla bloggen för att se vem som vann