söndag 26 april 2009

Söndag,

Godmorgon.. Eller ja, vissa har ju vart vaken sen halv nio så det är inte god morgon för mig. Mor min väckte mig halv nio och tyckte att jag skulle göra mig klar och så för att sen fara in till stan och handla mat med henne. Hon kunde inte ha väntat en timme med att väcka mig? jag som drömde världens bästa dröm.

Om några timmar bär det av mot Luleå och träning på mattorna. Jag, Emelie, Verran, Petra och Emelie's mamma ska nog mest troligen gå på Vårmässan en sväng innan vi ska till träningen. Jag längtar tills vi ska fara, för jag är grymt taggad på att träna! Tack Emelie's mamma som låter oss åka med henne =)


Ni får allt se en bild på Julia då hon gör en Salto på deras Vårshow -08

2 kommentarer:

Erika sa...

Den ska heta POMPOM! :D

sara sa...

Sv: jahaaa !=)