fredag 17 april 2009

Skellefteååå

Idag så var det planerat att jag, mamma och våran granne skulle fara till Skellefteå. Dem hade bestämt att vi skulle fara klockan åtta! Jag vart inte det minsta glad när jag fick höra det. Då man har lov så vill man ju kunna sova hur länge som helst utan att någon väcker en, eller hur? Vi skulle iväg så tidigt för att vi skulle förbi Lövånger och handla bröd. Det var inte värt det kan jag ta och tala om för er. Påväg till Skellefteå stad så fick jag veta att en kompis jobbade på Coop Forum. Vi brukar alltid vara där då vi är i Skellefteå av någon konstig anledning. Jag såg framimot att fara dit och hälsa på honom, men nä. Då bestämde dem sig för att inte fara dit. Enda gången jag väl vill dit så får dem för sig att inte fara dit.

Våran granne släppte av mig och mamma i stan i Skellefteå. Det var inte så speciellt kul, det blåste och vart man än gick så var det folk som stirrade som om dem aldrig hade sett en människa förut. Jag hittade några få saker som t.ex. En film, mascara, ögonskugga, en pensel och en trikåkjol som jag har velat ha jätte länge.

Inga kommentarer: