onsdag 1 april 2009

första april

Efter som att det är första April idag så var jag tvungen att lura någon. Nog lyckades jag allt. Igår på träningen så pratade jag och Emma om att lura laget och säga att det är ett till lag som ska tävla i Cheer B senior, Påvägen till Emelie L så kom jag på att jag skulle lura Emelie CH, Petra och Verran. Så jag skickade ett sms där det stog "Omg, det har kommit en efter anmälan, Cheer force ska också tävla i cheer b senior :" Jag fick ett svar direkt av Emelie Ch, hon vart inte så speciellt glad då jag sa det till henne, det roligaste i det hela var att säga " du vet väll om att det är första april idag?" Verran gick också på det, jag vet faktiskt inte ifall Petra gjorde det, jag har nog aldrig lyckats lura henne. Men däremot lyckades jag lura Erika nu också " jag hann för fan bli mer nervös!" sa hon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nog visste jag att vet är första april idag, men det där är inte sånt man skämtar om, kvinna!

Erika sa...

det var nästen lika hämskt som när du skämtade om att tågen skulle strejka :O :D

sara sa...

Sv: Har ingen aning, fick bara dropp. Dom gjorde typ knappt ett skit, hatar akuten och sjukhus.