tisdag 14 april 2009

cheerleading <3

Jag såg precis videon med vårat tävlingsprogram från dm 09. Vi är så jäkla bra, Ska jag vara ärlig så tycker jag att vi förtjänade det där guldet.
Vi är bäst tjejer!

Jag har inte uppdaterat så mycket idag, Så ni får allt höra lite om vad som har hänt idag. Jag och Verran började lära våra juniorer deras program som dem ska ha på LCD's vårshow. Det kommer bli kanon! Efter juniorträningen så blev jag hämtad av min kusin, vi skulle ut och övningsköra idag också. Jag körde massor i stan och på dem högre växlarna utan att få panik och stressa sönder. Duktig Alma. Nu tänker jag vara tråkig och lägga mig och sova, Jag ska ju upp halv tio imorgon, Sofia från Luleå kommer hit och ska umgås med mig.


En sådan charmig bild på mig och Emelie från -08 (?) måste läggas ut på bloggen ju.

1 kommentar:

selma sa...

sv; ja ja håller med