lördag 18 april 2009

Gamla bilder

Jag kom på att jag skulle kolla efter gamla bilder på min gamla dator. Detta har jag gjort under -07& -08;


Jag har tränat i Göteborg med Anna, hennes lag och några från 415


Jag och Petra efter en träningshelgs.


Jag och Emelie var och kollade på Takida på PDOL


Jag har vart på läger i Luleå.


Jag och Emelie har även sett Neverstore tillsammans


Jag har haft knäskada och fick inte vara med LCD's Vårshow, så jag fotade.


Jag och Mitt lag åkte tåg till Borås och Tävlade i Cheerleading sm


Jag har haft träningshelg med laget,


Mamma envisades om att hon skulle ta en bild på mig.
(gubben som är bakom mig började posa med mig sen ;p)


Anna och hennes lag från Östersund kom och hejade på oss på Sm.


Jag och Erika har posat med skylten Anna och hennes lag gjorde åt oss.

Jag har även vart i Södertälje, Stockholm, Umeå och Skellefteå, Jag har tyvärr inga bilder därifrån. Jag har gjort andra saker som inte är värda att nämna.

Inga kommentarer: