onsdag 15 april 2009

Onsdag

Jag var ju med Sofia idag, Jag var tvungen att kliva upp klockan nio för att hinna. Ändå var jag inte där innan hon kom, eller ja. Vi kom samtidigt. Vi gick runt och fjollade på stan. Jag och Sofia kom på hur vår nästa party-outfit kommer se ut, Det enda jag kan säga är att vi kommer vara silvriga. Jag och Sofia hade en väldigt rolig stund på Åhlens, vi hittade barn solglasögon. Jag tror aldrig att sånna har vart så underhållande. Sofia lämnade mig och åkte hem vid klockan tre, då satte jag mig på Citylinjen och åkte hem. Jag tvingade Tina W att komma in till stan och umgås med mig, vi hade ganska trevligt. Tarpen den typen hörde av sig senare på kvällen och skrev att han var i Piteå, så honom träffade vi också en sväng. Det var länge sen man såg honom.



Sofia i hennes snygga solglasögon.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Säger bara HOT HOT HOT!

Sofia sa...

Hej! Åh skulle inte du kunna adda mig på msn och skicka den? Skulle vara så snällt! Soofiiaandersson@hotmail.com.
Tack detsamma förresten, din är också skit snygg:)