lördag 25 april 2009

=)

Igår så var vi i laget levande skyltdockor åt Cubus, Det var himla kul faktiskt.
När vi kom dit så var vi i princip hela laget förutom tre stycken, dem skulle komma dit senare. Dem valde ut kläder vi skulle ha på oss, sen så fick vi bestämma hur vi skulle göra. Vilka som skulle börja stå i skyltfönstret och vilka som skulle börja gå ut och dela ut ballonger. Jag, Emelie och Katti började gå ut med ballongerna, Vi kom tillbaka efter ett tag och då var det vår tur att stå i skyltfönstret, Det var faktiskt lite pinsamt först. Jag kände mig utstirrad som tusan fast efter ett tag gick det över. Allt folk som gick förbi trodde verkligen att vi var skylt dockor tills vi böt pose. Det var även folk som stannade och fotade oss, det bästa var då några utländska innebandy spelare skulle fota sig brevid fönstret och oss, Så gick Petra fram och pekade eller vad hon gjorde. Helt omedvetna var dem, Jag kunde inte låta bli att skratta.

När klockan närmade sig 18.00 så vart vi trötta och bestämde vi oss för att fara hem, som tack fick vi välja något för 199 kr. Jag valde ett par shorts som Petra hade haft på sig, sjukt fina var dem.

Idag så for jag och Emelie och kollade på Katti's dans uppvisning som var i Christinasalen. Dem var jätte duktiga, När hela föreställningen var över så for jag, Emelie och Katti till stan och köpte glass, satte oss i solen och pratade. Jag gillar värme!

Inga kommentarer: