torsdag 26 mars 2009

Uf igen.


Grattis Uf-bhb(?) Till era priser, deras produkt var ganska klockren, en bhbörs. Jag vann en keps liknade grej i deras monter. Just nu jag sitter på bussen iväntan på att alla ska bli klara så att vi kan fara hem och jag är allmänt less. Jag är less folk som bara klagar på allt, det blir inte bättre för att ni klagar! Jag vill egentligen inte fara hem. Jag är grymt glad över att jag for hit för att jag har träffat mycket nytt folk som jag verkligen trivdes med. Det värsta är nog att man aldrig mer kommer träffa den igen. Natten till i dagen måste ha vart den roligaste på länge fast än det var folk som skulle försökte bestämma över oss. Jag tror inte att det gick såbra med tanke på att dem var "tvungna att säga till oss flera gånger." på sånna ställen så gäller det faktiskt att respektera andra och inte bara tänka på sig själv.

I morse vid klockan sex så fick vi en gode underbar väckning alltså, Jonny som jag tror han hette. Hade slagit på inbrottslarmet så att han visste säkert att alla hade vaknat. Vi vart inte så glada, jag tror att jag pratar för alla då jag säger att jag tänkte "ånej! Inte igen, och inte nu! Vafan!!".

Vår buss är ganska seg, Luleå bussen som stod brevid oss har redan hunnit åka. Fusk! Nu ska jag vila ett tag och hoppas på att bussresan hem går snabbt för jag orkar inte sitta i en buss hur länge som helst

Inga kommentarer: