lördag 21 mars 2009

nervöst!

"Cheer B senior

1. ACA Chiefs, Arctic Cheer Avalanches
2. Typhoons, Athletic Cheer Champions / Dansateljen
3. LCD Ice Climbers, Luleå Cheer & Dance Team
4. Stingrays, Unga Örnar Skellefteå"


Nu är jag nervös! Det känns aldrig som att det är på riktigt innan man har sett startordningen, här är den. Ni förstår nog inte hur nervös jag är, eller ja. Ni som har tävlat och tävlar i någon sport förstår nog vad jag menar. Den fjärde April någon gång vid 13:25 så intar nya LCD Ice Climbers tävlingsmattan för tredje gången, Vi alla hoppas att vi kommer hem med en guld medalj i år också, iallafall en biljett till SM! Går allt enligt mina planer så har vi guld medaljen i år med! (;) Håll tummarna för oss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för er! :D

Och ja. Fan, jag vet inte om det där är min topp. De var dåligt märkta och vi har fått prova oss fram, visste inte vems som var vems. Kanske har armarna blivit lite felsydda, ingen aning faktiskt :-/ Får se om jag kan göra nåt åt saken ^^

Anonym sa...

ååh, lycka till!! :)