tisdag 10 mars 2009

Last kiss goodbye

Jag har blivit ganska så hjärntvättad av Petra och hennes motto "träning ska göra ont". Det är nästan så att jag har börjat tycka att träningskverk är skönt, just för att Petra har tjatat om det. Träning ikväll också, det lär bli kul och se hur det går att ropa ramsan med tanke på att jag har svullen läpp, tunga och haka för att jag fick en smäll igår, vilken tur att man blir härdad och klarar av sånna smällar då man går Cheerleading. (;))

Vi hade världens skönaste dag idag alltså, Alla lektioner som brukar kännas jätte långa gick jätte snabbt idag. Sista lektionen idag blev Drama som egentligen är Försäljning och Service, det var ett ganska bra avslut på dagen. Jag gillar att showa och bjuda på mig själv. Jag är inte en sådan person som tycker att allt är pinsamt och jag är inte jätte blyg så att jag inte klarar av att göra det. nej! Egentligen skulle jag haft individuella valet efter draman, det blev inställt för att läraren skulle bort. Det var ganska skönt att det blev så för då slipper jag stressa iväg till träningen direkt efter jag har kommit hem från skolan.

I morgon har jag praktik på Vera i Småstaden. Jag börjar faktiskt bli lite nervös, Det kommer ändå bli grymt kul. Om ni råkar vara i närheten, kom förbi och säg hej!

6 kommentarer:

Anonym sa...

sweet ;O NO PAIN, NO GAIN!

Anonym sa...

Träningsverk är ju skönt ju. :P

Anonym sa...

Hahaha, det är ju skönt att ha ont;)

Anonym sa...

Hallå där :) Det är ingen fara att du frågar. Det var inte lätt att komma på ett namn, vår förening är ju blå och vi ville gärna ha ett mer röd-inspirerat namn. Först funderade vi på Hellbabys men det är för rött plus att det blir för mycket att 'härma' dynamites.

Iceflames bara ploppade upp i huvudet på mig.

Det finns ju flera föreningar med namn som påminner om detta, IzeCubes och Iceclimbers, men man kan inte alltid ha något helt eget. Vad jag vet finns det tom flera lag i olika föreningar med exakt samma namn. Det här är iallafall lite annorlunda :)

Anonym sa...

Det var flera i laget som inte gillade skydivers :-/ Så vi hade en omröstning :)
Det är möjligt, vi var där och kollade! Vilket lag kommer du ifrån? ^^

Anonym sa...

Tjohej, ja det stämmer! :D Gillade de i ditt lag även om jag tyvärr inte minns er vid namn.. Och idén bakom när ni startade, har inspirerat oss mycket ^^ Ni tävlar i Norra då eller? När ska ni ha DM?