fredag 13 mars 2009

I'm leaving, goodbye


Jag kom och tänka på en sak, jag blir ganska irriterad på folk som bara slutar höra av sig mitt i allt och sen ett - två år senare så hör dem av sig och låtsas som om ingenting har hänt. Jag fick ett sms för en stund sen av en person som jag träffade på pdol i somras. Han slutade höra av sig och nu ett år senare smsar han. Då jag frågade hur det kom sig att han hörde av sig nu så svarade han "vi måste ju hålla kontakten". Att höra av sig efter flera månader ser inte jag som hålla kontakten. Jag har fått nog av sånna som tror att dem kan komma och gå när det passar dem. Nä, jag är less sånna människor! Sen är det här riktat till en viss person, du vet vem du är och jag hoppas att du tar åt dig.

Jag är less, jag vill träna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

okej . vilket dm tävlar du i ?:)

Anonym sa...

okej . spännandE:)