lördag 28 mars 2009

I'm the highway

Igår så var jag med Katti och Emma, vi satt hemma hos Katti och diskuterade en himla massa saker som jag inte tänker ta upp här. När vi väl diskuterade som mest så kom Kattis pojkvän hem mitt i allt, dålig tajming som tusan Ricke! Emma for hem och åt middag efter en stund och då passade vi på att fara till Frasses och köpte mat. Det slutade illa fast ändå på ett bra sätt, jag tänker inte berätta för er vad det var som hände. Det blev till ett internskämt mellan mig, Katti och Ricke. Vi for och våldgästade Emma och där blev det att kolla let's dance finalen. Jag tyckte inte att Magnus skulle vinna, det brukar aldrig bli som jag vill så jag förstog att det skulle bli så. Idag är det precis en vecka kvar tills vi tävlar, så vid den här tiden nästa lördag så vet vi ifall allt det hårda jobbet har lönat sig. Nu är det iallafall fotboll som gäller, Sverige - Portugal.


Får man verkligen vara så dära snygga? Bilderna är lånade av Google

Inga kommentarer: