måndag 16 mars 2009

Cheerleading

Nu börjar sommaren komma, hur underbart som helst! Jag är väldigt less på all snö vi har haft i vinter. Jag har kommit på en plan, varje vinter så ska jag flytta utomlands och när sommaren är tillbaka så flyttar jag hem. Hur skönt skulle inte det vara? synd bara att det aldrig kommer bli så tyvärr.

Dm Norra närmar sig med stormsteg och vi provade dräkter idag. Det är vid sånna tillfällen man känner nervositeten komma. Jag vet inte hur det kommer bli, ifall vi har dem eller våra gamla trogna Ice Climbers dräkter och skulle jag veta det så skulle jag faktiskt inte berätta det för er. Det får ni se på Dm och Sm ifall vi går vidare dit, som jag hoppas på att vi gör. Jag ska ju träffa Carolina så då måste vi ju gå vidare. Håll tummarna!

Det gick iallfall jätte bra för Carolina och Dolphins. Dem tog DM silver, Power Cheer and Dance - Falcons tog första platsen. Båda lagen var grymma, det kommer bli kul att få se er på Sm ifall vi också går vidare så klart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh va fiiiint :) klart vi ska