torsdag 12 mars 2009

Praktik

Jag har haft praktik i två dagar nu, jag hittade världens bästa ställe att vara på. Dem är sjukt trevliga och det är jätte kul att vara där. Vera i Småstaden, Piteå. Fast än jag bara har vart där i två dagar så trivs jag jätte bra där.

Dem två dagar jag har vart där har jag hunnit larma av en massa reakläder, packat upp och larmat ganska många linnen, putsat speglar, reklamerat kläder, fått en rundtur till soprummet och dit där dem har lite av sitt lager. Även fått svar på några frågor jag alltid har haft. Det ska bli kul och se vad jag får göra imorgon, någon dag här fram över så skulle jag få klä om skyltdockorna. Det ska allt bli kul. Jag gillar min praktikplats och skulle verkligen inte byta bort den i första taget.


Jag bjuder på en låt jag tycker väldigt mycket om, Omarion - Ice box

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Skriver det till dig när den gjorts :)

Anonym sa...

tack så mkt:)
vilket lag ere du går i ?