torsdag 5 mars 2009

Crushcrushcursh,

Äntligen är min übersnygga utväxt borta, det känns ganska så skönt att slippa gå och tänka på det. I Morgon är det Cheerkväll hemma hos Katti, hela laget ska dit och invardera henne. Det känns jätte bra att hon är och bossar på våra träningar ibland, jag har faktiskt saknat elak-Katti, fast nu mera är hon ju snäll-Katti (Det är nog bara dem från mitt lag som förstår vad jag menar med det där). Påtal om något helt annat så stör jag mig på folk som inte kan stå för det dem tycker och tänker och dessutom att endel inte ens kan säga sanningen. Varför känns det som att jag har hur mycket som helst att tänka på och ännu fler saker som måste göras? Jag ska till Haparanda den 24 tror jag det var. Inte långt efter det är det DM, eller ja. Rättare sagt den fjärde april, jag är inte speciellt taggad just nu. Det är för nära, Jävla dem, dm och Haparanda (som Emelie skrev i sin blogg så är det bara hon som förstår)
Det enda som känns lite taggade är att jag har APU från och med nästa vecka till vecka 15. En vecka i skolan och sen är det lov igen. Det behövs verkligen!

Inga kommentarer: