lördag 14 mars 2009

Lane moje, Kad' na te pomislim

Idag då jag kom till Emelie så fick jag ett ganska varmt välkomnande. Emelie's bror kommer ner från trappen och ropar "hallå?!" så svarade jag "vad skriker du för?". Då kollar han på mig och säger " jaha, var det bara du?. du är ju ingen viktig person!" Det var allt bra snällt. Jag och Emelie tog oss in till stan för att vi skulle titta på Blue Stars då dem hade uppvisning, Det var ganska kul att se dem visa vad dem kan. och nu till frågan som mer än halva Sverige har ställt; Vann rätt låt i melodifestivalen? Jag är iallafall glad över att Caroline af Ugglas inte vann, hade hon vunnit så hade jag absolut inte kollat på eurovision då det är. Operasångerskan borde inte ha vunnit, jag håller fortfarande fast vid att Sarah Dawn Finer eller H.E.A.T borde ha vunnit. Föresten så var det Dm Stockholm idag, det gick tydligen jätte bra för dynamites lagen. Jag hoppas att det går lika bra för Carolina och Dolphins imorgon. Lycka till tjejer!

Det här är de utländska bidragen jag verkligen har fastnat för;

Serbien -04

Bosnien - 06?

Serbien -07

Kroatien - 06? (Sången handlar om högklackade skor, för er som inte förstår)


kad' na te pomislim, Bojim se da te opet zavolim

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Vi har beställt från denna sida http://www.aacuniforms.com
Haft både telefonkontakt och nästan daglig mailkontakt. Fått inscannade bilder på kvitton, fakturor och allt.
Men de skjuter upp leveransen.. igen, och igen..
Så man börjar misstänka att något är fel.. och vi har betalat in 20.000 kr :O

Anonym sa...

tack så mkt :) när har ni dm?

Anonym sa...

okej hoppas att det går bra :D