onsdag 18 mars 2009

Time for me to fly

Vi har fått reda på att vi ska ha Cheerleading uppvisning i Luleå på måndag, det kommer bli ganska kul förutom att jag har svullna knän och ingen röst alls, jag funderar lite på hur det kommer gå i dansen och i ramsan. Jag är allt bra lyckad, jag lyckas alltid på ett sätt eller ett annat. Typiskt Alma! Igår så kom jag på att jag inte kommer vara hemma så mycket nästa vecka och veckan där efter. Jag börjar känna taggen inför Haparanda och Dm. Jag längtar som en tok på att få fara till Haparanda. Då är det självklart ett "men". Jag har grymt dåligt samvete över att jag missar två träningar, speciellt då det är så nära Dm. Kunde inte dm vara om fyra veckor så slipper jag ha dåligt samvete? Föresten så ska jag träffa Sussir innan uppvisningen på Måndag. Det var länge sen jag träffade henne, Jag saknar hon!

Inga kommentarer: