torsdag 25 juni 2009

Tunika


Så här ser den ut, Emelie!

7 kommentarer:

Leonard sa...

Trevligt! :D Har varit ute o solat o badat haha :) Ja volim ljeto! :D

Grattis till betyget. Fick ni dem inte förräns nu?

Jag blev med helt chockad av att jag skulle få MVG i Teknik, trodde jag låg på G haha :'D

Leonard sa...

Oj då fel länk. :P

Leonard sa...

Vad roligt! :D Var på ett bröllop förra året där det var så varmt, riktigt härligt, det låg vid en sjö med som tur var haha :)

Jaha okej :P Haha, jag ansträngde mig inte alls i Teknik, seriöst xD

Oj då :P Men men, finns fler ämnen ju:)

Leonard sa...

Hahaha, oh nej! Teknik är så otroligt tråkigt! :P

:D

Vad har du gjort idag då?

Leonard sa...

Lugnt haha :)

Trevligt! Jag ska också strax ut och bada och sola :)

Erika sa...

till mamiii

Leonard sa...

Hej! Jag är en av finalisterna i veckans blogg hos Hanna och Martina, skulle bli jätteglad om du la din röst på mig! (Man kan rösta så många gånger man vill) Rösta på mig i detta inlägget; jag är nr. 8!

http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/june/deltavling-i-veckans-blogg.html#comment

TACK SÅ MYCKET FÖR DIN RÖST!!!

Leonard :)