torsdag 4 juni 2009

Med vinden i håret dundrar jag fram.


Såhär fin tävlingsfrisyr hade vi iår på sm. Vi hade även en ganska stor rosett till det så det såg inte så tomt ut på tävlingen.

Vad har ni för er just nu? Själv så sitter jag på bussen påväg hem från Luleå. Jag har vart och lämnat in mammas telefon igen, hon fick tillbaka den från lagningen i måndags och i tisdags gick den sönder igen. Så min mor var lagomt arg kan jag lova. Sen så träffade jag även Sofia och Jens. När vi stod och väntade på att Jens skulle komma så såg jag inte att han hade hoppat av bussen så han kom fram till oss och ställde sig bakom mig och sa "buuu" jag fick nästan en hjärtattack, så rädd blev jag!(Tack för att du var min bussguide sofia ;)) Vi gick runt på stan och bara umgicks. Det tycker vi om. Luleås lokala busschafförer får dåligt betyg av mig, dom var otrevliga och kunde inte köra som folk heller, vid sånna tillfällen inser man hur bra Piteås busschafförer är!

Nu kan det inte vara allt för långt hem, när jag kommer fram så ska jag träffa Emelie och sen gå och äta någonstans. Det blir toppen.

6 kommentarer:

Sofia sa...

Hej. Följa varandra? =)

flyktsoda sa...

Visst, vi kan lägga till varandra på bloglovin :D

Hannele - Gravid&Lycklig sa...

Hej!
Lägga till varandra ? :)

Kraaam
H

Julia sa...

Jga har lagt till dig! :D

Leonard sa...

Hej! Jag har lagt till dig nu, glöm inte lägga till mig. Tack! :D

flyktsoda sa...

Jag har lagt till dig nu! :)