tisdag 9 juni 2009

Tisdag

Dagen idag har faktiskt inte vart så givande. Jag var på skolan klockan åtta och första lektionen börjar tio över. Vi fikade på den lektionen, femton minuter senare fick vi sluta och så hade vi inte Bransch och Produktkunskap som vi egentligen skulle ha efter första lektionen. Så då hade vi ett hål där, då började vi alltså om 10:20, vi hade fem minuter av den lektionen och sen två timmar senare skulle jag ha en bokredovisning på drygt fem minuter i svenska och sen efter det så slutade jag för dagen. Det kändes inte så jätte givande, eller vad tycker ni?

Direkt då jag kom hem så for jag och mamma tillbaka till Elgiganten och lämnade tillbaka telefonen, killen i kundservice sa att jag skulle få en ny, så då vart jag ganska glad. Just för att vi har haft ganska otur kring det där, men iallafall så funkar den som den ska tro jag. Just nu väntar jag på att Emelie ska komma hem från hennes jobb i Luleå så att vi kan fara, vi ska på ica och sen har vi träning med våra juniorer. Vad ska ni göra ikväll?

2 kommentarer:

Ida sa...

Sv:
javisst är hon . Helt underbart söt :-) tack!

Ida sa...

Sv:
Jaha okej :-)

Vilken då ?.-)