onsdag 24 juni 2009

Onsdag

Gud så skönt att sommaren har kommit tillbaka nu. Jag vaknade vid elva tiden och såg att det var strålande sol och 22+ grader så jag tog med mig datorn och satte mig på balkongen. Det var varmt och skönt där, inte alls många timmar senare kom min mor hem från jobbet och snodde min plats i solen. Så då var det färdig solat för min del. När mamma vart less solen så tyckte hon att vi skulle fara till dollarstore och handla det sista inför min födelsedag. När vi kom tillbaka så hade jag fått post från skolan, mina betyg hade äntligen kommit. Jag är ganska nöjd över mina betyg, fast lite bättre hade dem alltid kunnat vara. Jag vart även ganska chockad, jag fick MVG i projektarbete. Det har gått lite si och sådär med UF-företaget så trodde jag att jag skulle ligga på ett G max. Men inte det inte, jag är nöjd!

1 kommentar:

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Vad kul att du fick mvg ^^

Jaaa..solen har varit framme här med idag :D

Kraaaam
H