fredag 5 juni 2009

Duktig Alma

Nu känner jag mig allt bra duktig!
Jag har just skrivit klart en redovisning om mitt UF-företag som jag och två tjejer i min klass har haft. Det blev på ungefär fem sidor och då har jag inte skrivit till riktigt allt som har hänt. Jag började skriva det på skolan och efter en stund så tyckte jag att det var dags att fara hem, direkt jag kom hem så fortsatte jag med det, duktig Alma!Så nu tänker jag unna mig lite chips och Cola. Vad har för er ikväll?






En väldigt fager bild på mig från då jag var i Skellefteå med mor min.

5 kommentarer:

Hannele - Gravid&Lycklig ♥ sa...

Duktig du är! :)
Ikväll så ska jag och J (min sambo) på grillparty.

Svar:
Hehe..nej det är jag icke..är mer nyfiken vad som "gömmer" sig i min mage ;D

KRaaam
H

Leonard sa...

Vad kul, tack! :D

Ikväll ska jag inte hitta på något, ska typ kolla på film hemma eller nått. Var på en (miss)lyckad klassutflykt till utomhusbad idag, i 10 grader och regn x)

Ska du göra i helgen då?

Leonard sa...

Haha du fick det att låta extremt roligt med :'D

Vad är det för uppgifter ni har kvar då?

Leonard sa...

Jaha okej, vilken linje går du?

Själv har man redan gjort klart allt nu :)

Leonard sa...

Jaha okej :) Vilket år går du?

Jag ska jag gå samhäll :)