onsdag 10 juni 2009

Sverige!

Jag slog just kanal 6 och där är det fotboll, Sverige - Malta. Självklart blir jag överlycklig då jag ser att det står 4-0 till Sverige och i samma sekund håller det på att bli mål. Det var dock lite otur att det inte blev mål, för det hade vart himla snyggt annars. Även att en motståndare höll på att göra självmål, bollen var på mållinjen men lyckades rulla ut. Jag kan inte påstå att jag är så jätte sportintresserad, men då det är landslags matcher så måste man kolla. Så Kom igen nu Sverige, vi vill se fler mål!



(bilden är lånad av google)
Jag måste bara säga en gång till att Källström ser grymt bra ut!

6 kommentarer:

Leonard sa...

Jag hejar på Tyskland såklart ;) Fast Sverige med förstås :)

Jo då det var jätteroligt på avslutningsfesten! :D

Japp, ja treniram bedminton. Har hållt på sen förra hösten men säsongen tog slut för ett tag sen redan :P Med cheerleading, menar du typ drillining eller sån american cheerleading?

* K Y S S A R sa...

Tack pärlan :)

Leonard sa...

Jo då det är kul, det är typ som tennis fast högre nät, mindre plan, fjäderboll och lättare rack :D

Oj då om ni är på den nivån är ni jäkligt bra haha :)

Leonard sa...

Haha okej :) Vad ska du göra på lovet då? Eller det kanske jag redan har frågat, förlåt i så fall och då kommer en annan fråga istället, vad ska du göra i helgen? :D

Leonard sa...

Vad roligt, vilken dag fyller du?

Min pappa ska komma och hälsa på oss i helgen, han bor ju i Tyskland :) och så ska vi till ikea?

Leonard sa...

Jaha okej :)

Såg honom sist i början av maj, då var han här, och innan det hade jag varit i Tyskland :)