söndag 14 juni 2009

fredag

I fredags så tog mina vänner studenten och jag var där och kollade. När det var dags för dem att springa ut så kände jag hur nervös jag blev, just för att jag själv kommer göra det nästa år! När dem hade kommit ut från skolan så skulle dem åka traktor/lastbil inne i stan och då for jag hem för att göra mig klar inför kvällen.

Kvällen skulle spenderas med Tina, Elin och deras pojkvänner. Fast det blev inte riktigt så. Jag, Tina och hennes pojkvän for in till staden och träffade folk. Vi träffade två pojkar från Älvsbyn som vi pratade med ganska mycket. Kvällen avslutades ganska tidigt pågrund av vissa omständigheter. Det var iallafall en bra kväll. Vad har ni haft för er i helgen?

2 kommentarer:

Leonard sa...

Jo då haha :D

Den var helt okej, men inte jättebra. Har inte följt filmerna så jag fattade faktiskt inte hur huvudpersonens pappa som var typ 15år kunde va med xD Ärligt talat fattade jag ingenting haha :)

Leonard sa...

Haha :D

Gjort idag då?