torsdag 11 juni 2009

torsdag

Som ganska många andra så hade vi skolavslutning idag. Det kändes faktiskt inte så jätte speciellt. Vi kom till skolan vid tolv, fikade och spelade kort. Det är sånt vi alltid gör, jag kan ju faktiskt inte påstå att det finns så mycket annat att göra på skolan. Vi var där i drygt en timme sen så for alla och då gick jag och Tina in till stan, Vi gick runt där och njöt av solen och att sommarlovet precis börjat. Jag hittade en jätte söt tunika som jag köpte för enstaka 99 kr.


Föresten, jag hade världens sjukaste dröm inatt. På något sätt hade jag lyckats bryta båda armarna och personen som skulle gipsa mina armar gjorde inte det, Han/hon satte bara lite bandage. Så fort jag satte ner armen i knät eller någonstans så skrek jag nästan av smärta för att det gjorde så ont, men ändå så åkte jag slalom/Snowboard i en skidbacke och skuttade omkring på träningarna. Jag var även på dejt i Kulturens Hus i Luleå, Samma dag eller dagen efter så skulle jag tydligen operera armarna, så då var Jens (som egentligen var en blandning av sig själv och Bananskurk) tvungen att följa med mig dit för att jag kunde inte göra något själv. Då vi väl hade hittat dit och satt i väntrummet så insåg jag att jag hade tappat bort ett bandage, alltså hade jag ingenting på ena armen, i samma sekund var det en läkare som frågade ifall det var någon som hade tappat det. Jens och mamma (jag har ingen aning om hur hon kom dit) var jätte arga på mig och halvt skällde ut mig, och då vaknade jag av att Jens smsade på riktigt. Den var galen, jag gjorde så många saker och på så många olika platser.

Imorgon tar Maria, Erika, Marielle, Evelina studenten!

11 kommentarer:

Martina sa...

Tusen tack! Skönt o få dem reaktionerna, då vet man att man gjort rätt! Jättefin blogg du har!

Anonym sa...

Haha, bara för att du inte får se JB på måndag. ;P Äru snäll kanske jag ringer. ;>

Leonard sa...

Haha fan vilken konstig dröm x) Jag har med haft helsjuka drömmar, typ att jag är i New York på museum och det blir översvämmat och sånt haha :D

Jo då maj detta år :) Sjd? Bor du ihop med båda dina föräldrar?

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Svar:
Hihi..tack :D

KRaam
H

Leonard sa...

Haha :D

Oj, hur kommer det sig?

Kashaya sa...

Haha varsågod.=) Hoppas du haft en bra dag.

Martina sa...

Aa jag har faktiskt skissat upp det själv =) Därav blev det ännu mer personligt =)

Ifrån? Bor i Helsingborg (om det var det du syftade på) =)

Leonard sa...

Jaha okej, då förstår jag. Vad gillar du mer då- Bosnien eller Sverige? :)

Leonard sa...

Haha okej :) Du får skriva ett nytt inlägg förresten ;)

Gjort idag då?

Leonard sa...

Haha okej (;

Låter trevligt! Jag var på bio igår och såg Terminator filmen (jag fattar ingenting haha xD), annars inte gjort så mycket... idag ska vi äta Thai mat :D

Aleks sa...

sv: Tack :)