torsdag 26 februari 2009

vetni!

Vet ni! Nu är det inte alls länge kvar tills Joel och Hiding anländer till
den fräna staden Piteå. Vad kan det vara, kring nio timmar ungefär, Dagen kommer nog gå ganska segt, min första lektion har inte ens slutat ännu och det brukar alltid kännas som att den bara är två minuter lång för att det alltid går jätte snabbt. Föresten! ifall jag är jätte duktig så får jag MVG i försäljning och service, så nu är det bara att bli duktigare Alma! Nu ska jag byta klassrum pga det tydligen har blivit dubbelbokat och vi ska egentligen vara här men okej, Iallafall så slutar jag kring tolv idag, då ska jag hem och göra mig klar. Sofia kommer nämligen till Piteå vid tre-halv fyra så då måste jag ju vara på busstationen och möta henne, Och då är det inte alls länge kvar tills dem andra småbarnen är här.

Inga kommentarer: