lördag 7 februari 2009

thats what you get!

Jag är värsta duktig! Jag klev upp vid tio, gjorde mig klar och for till stan för att hjälpa min kusin och hans fru att flytta. Vi började med att rensa deras förråd, jag förstår verkligen inte hur dom kan ha fått in alla sakerna i deras lilla förråd. Det tog ungefär två timmar att få ner alla saker från förrådet, efter det skulle vi lasta in allt dom inte behövde i bilen för att köra det till huset eller soprummet. När vi kom till huset så skulle min kusin plocka bort en massa spikar som var kvar på golvet från heltäckningsmattan som gubben som bodde där innan hade haft. Jag och min lilla kusin blev sittandes där tills vi nästan dog av hunger så då tvingade vi min äldre kusin att köpa mat åt oss. När vi kom tillbaka från Sunes så lyckades jag ha sönder en av deras speglar och en påse gick sönder för mig, det var nästan så att jag började fundera ifall jag har världens oturs vecka, med tanke på att det är här inte är enda dagen jag har haft otur!


Nu sitter jag här flera timmar efter det och är fortfarande lika mätt som jag var precis efter att vi hade ätit och nu kollar jag film (Behind enemy lines) och lyssnar på Paramore, kan det bli bättre? det är ganska skönt att bara vila och tagga inför imorgon. Vi har träningsdag från klockan två till klockan nio på kvällen. Jag kommer nog ha ganska mycket träningsvärk på måndag, eller vad tror ni? Nä, nu ska jag ta och smsa Joel och se ifall han är vaken och lever. Han och två stycken av hans kompisar kommer hit till Piteå om några veckor <3. Det kommer bli suveränt!


Inga kommentarer: