torsdag 19 februari 2009

Hon kommer med solsken,

Jag har fått ett nytt smeknamn "17", för att jag råkade säga en ganska korkad sak utan att tänka efter och det var inte så speciellt klyftigt gjort ska jag ta och tala om för er. Nu lär jag få höra det hur länge som helst. Det började med att jag och Joel satt och pratade om något oviktigt, på något sätt så handlade vår konversation om födelsedagar och då bestämde jag för mig att berätta för han hur många dagar det var emellan våra födelsedagar. Egentligen är det nio dagar, men på något sätt så fick jag det till 17 och nu retas han ganska mycket, han har till och med lagt upp en bild på bilddagboken där det står "28-19=17?". Nu är det säkert många som inte förstår vad det roliga med det är, hade ni vart med så hade ni också tyckt att det var ganska humoristiskt.


Idag på träningen under stretchningen så hade vi nostalgidag, vi sjöng jätte många barnlåtar och låtar som vi har sjungit då vi har tagit examen och sånna saker. Det var allt från Backeskolans gamla sång "Hej, jag är en vanlig tjej på 10 år", dom som har gått där samtidigt som mig vet vad jag menar, till Östen med resten - solsken som vi framförde på Christinaskolans schlagerfestivalen för ganska många år sen, att vi fortfarande kommer ihåg alla sånger är lite kul. Gud var hjärntvättade vi måste ha vart då alltså! Kul var det iallafall,

Är det någon mer än jag som tycker att denna vecka har gått hur snabbt som helst? Det är redan fredag, det känns som att det var måndag igår. Galet! Föresten så tycker jag att dem som läser min blogg kommentera så man får se vilka ni är.



Östen med resten - solsken


Då jag ändå är inne på nostalgitemat så lägger jag upp denna också, klockren!

1 kommentar:

Anonym sa...

Drängarna är ju klockers!