tisdag 17 februari 2009

so damn cute.

Hur skön vecka har det inte vart hittills alltså, i måndags så hade jag två lektioner och slutade innan klockan var tolv och idag var det samma sak. Alla långa dagar är utrotade denna vecka. Jag är så jäkla duktig nu, både igår och idag har jag suttit och pluggar fotohistoria och bransch och produktkunskap tills jag skulle iväg, men inte har jag blivit nå klokare av det. Fotohistorian är då omöjlig, jag vet hur många gånger jag har ändrat mina svar för att dom inte stämmer, det är sjukt irriterande! Om drygt nio dagar så får jag, vi, Piteå besök av två människor från Uppsala, Hur fränt är det inte det? plus att en tjej vid namn Sofia från Luleå ska kanske komma hit och vara social med oss. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att Uppsalaborna kommer klara av vintern här uppe i norr, dom klagar så fort det är -3 grader. Hur ska dom då klara av -23? Det blir kul och se, jag längtar tills dom kommer!

På tal om något helt annat, så är vårt tävlingsprogram så sjukt bra så det finns inte, jag längtar tills dm. Då är det bara att se upp för att i år har vi tänkt behålla vårt guld!



Dum Joel som har fått mig att lyssna frivilligt på denna låt

1 kommentar:

Anonym sa...

Amy <3<3<3