onsdag 4 februari 2009

Luleå

Jag har aldrig vart så här trött i hela mitt liv! Det är värt det men ändå, Igår var jag, Petra, Verran och Emelie på möte i Luleå, Vi kom dit vid halv två och mötet började kring kvart i två och höll på till klockan fyra ungefär. Vi kom fram till ganska bra saker, men ingenting bestämdes. (tyvärr kan jag inte skriva vad mötet handlade om eller vad som blev sagt där, man vet aldrig vilka som läser min blogg och som absolut inte ska veta om det) När vi for från kulturens hus så gick vi en sväng på stan i väntan på tiden. Vi såg himla många apbergare, plus ragg jag har haft. Även folk jag absolut inte tycker om! Det är alltid så då jag är i Luleå, jag ser jätte många som jag känner igen, sen kommer jag inte på vilka dom är förän jag kommer hem. Vi for från staden kring kvart över sex. Vi stressade till Norrmalmia för att våra juniorer hade träning, vi han dit i tid och med den turen jag hade haft den dagen så tappade jag bort mitt örhänge som jag köpte i Borås, självklart störde jag mig på det jätte länge så då sprang jag ut och letade så hittade jag det där Emelie hade släppt av oss. Juniorerna va himla duktiga och lärde sig en ny "pyramid" efter deras träning så skulle vi egentligen ha group stunt, men ingen kunde komma så blev det så att Isabelle fick träna flickisar, salto och sånna saker man gör i individuellt. Nu sitter jag iallafall på skolan och orkar inte jobba med det jag egentligen ska göra. Jag vill bara hem och sova, men inte får jag det förän om två timmar!

Inga kommentarer: