torsdag 28 maj 2009

Säsongsavslutning

Igår (torsdag) så var det säsongsavslutning med cheerleadingen. Det var himla kul faktiskt, jag som brukar vara världens badkruka badade till och med. Om man har en himla massa cheerleaders och en bassäng så blir det oftast så att man gör olika byggen, och det hände igår också! Vi gjorde pyramider på A-nivå och vi gjorde det bra faktiskt. Jag menar, tränare, B- juniorer, B-seniorer och ett group stunt är väll inte direkt vana att bygga tillsammans på sånna höjder. Dom enda som var vana att bygga på den höjden är Group stuntet. Jag, Emma, Emelie, Helene och Sara vart toppar för en stund. I vanliga fall är vi bakpassare, basar och frampassare. Det var faktiskt ganska kul, man måste ju kunna bjuda på sig själv litegrann iallafall. Det finns bilder från det, men dem kommer väl in någon annan gång och även att det kommer en sammanfattning om SM helgen då jag tar mig i kragen och orkar skriva den.

Inga kommentarer: