fredag 8 maj 2009

inte min dag.

I onsdags var vi ju och krattade i Luleå på Tuna. Vi höll på i drygt tre timmar. Ont hade man verkligen efter det, av någon konstig anledning hade jag jätte ont i på sidan av ryggen och fråga mig inte hur jag lyckades med det. När väckarklockan ringde på torsdagen så var jag helt öm i hela kroppen. Vad det någon mer som var det? Jag kan faktiskt säga att det, så mycket pengar för tre timmars jobb.

Idag tog jag sista sprutan mot livmoder halscancer, det är ganska skönt att slippa ta fler sprutor. Inte för att jag är rädd eller så. En nackdel är att jag har fått feber och inte nog med det så har jag världens huvudvärk, det känns ungefär som att någon borrar mig i huvudet. Jag vet faktiskt inte ifall det är biverkningar eller om det är "på riktigt". Föresten så är det 13 dagar tills vi åker!


Denna låt är guldvärd, så denna låt är "dagens låt"!

1 kommentar:

Sofia sa...

Tuna har vi också krattat, alldeles för många gånger... Fy!
Och du får inte vara sjuk på måndag, för det är inte så fräckt då. :(