torsdag 10 september 2009

Dröm

Justdet, Jag glömde berätta för er att jag hade världens konstigaste dröm inatt. Jag drömde om ingen mindre än Kim Källström, han är fotbollsspelare i landslaget. Drömmen började med att jag var ute på någon resturang eller någon bar. Källström gick förbi mig eller något liknande, minns inte riktigt. Iallafall så började han och jag prata om något som jag inte riktigt minns. Vi böt nummer och bestämde oss för att ses någon dag, när denna dag då kom så var vi någons hus och så säger han
"Du, Alma. Det är så här att jag har slagit vad med min kompis om hur många jag kan förlova mig med under två eller tre veckor.. Vill du förlova dig med mig och bli en i mängden? innan jag han svara så kom det in ett baseball lag i rummet och började spela match där inne? självklart var jag den som råkade illa ut. Just precis då jag skulle få en baseball i huvudet så ringde väckarklockan och jag vaknade. Så förvånad som jag var då har jag nog aldrig någonsin vart.
jag menar, det är inte så stor chans att jag drömmer om en av Sveriges snyggaste landslag spelare.

Inga kommentarer: