fredag 11 september 2009

åherregud!

Åh herregud, jag tror aldrig att jag har vart såhär. Jag vet inte ens hur jag ska beskriva känslan. Det började med att jag loggade in på facebook och kollade runt, så märkte jag att det var någon som ville bli vän med mig. Det var någon som har samma efternamn som mig så jag tänkte att jag skulle kolla upp ifall det var någon jag kände eller visste vem det var. Jag kollade igenom hans vänner då tills jag stannade på bokstaven "J" för att mitt öga såg något som verkligen inte stämde. Han var vän med någon som heter precis likadant som min far, tanken om att det kan vara min far slog mig. Jag vågar inte kolla personens facebook och se ifall det är han, kan det vara så att jag har hittat min far som jag inte har haft kontakt med på flera år?

Nu så ska jag gå och se Ghostbusters som just precis började på TV4. Godnatt på er.

2 kommentarer:

* K Y S S A R sa...

VAAAH! Shit vad scary! Facebook och alla spöken tar över ens liv typ :P

Hannele - Mamma till Kevin sa...

Svar:
Aaaw...tack så mkt :K hihi..

Kraaam
H