söndag 21 mars 2010

2010-03-10

Jag och Emelie var ju som sagt och såg Neverstore igår på kulturens hus i Luleå. Först då vi kom dit så kände jag lite ångest över att jag trodde att det var vi som var äldst där. Inte länge efter det så träffade vi flera Piteå bor och väldigt mycket äldre folk. Jag och Emelie upptäckte ett sjukt bra band igår, jag tror att dem hette The colored office paper, rätta mig om jag har fel Emelie! Dem var iallafall fruktansvärt bra. I väntan på att Neverstore skulle börja så träffade vi två trevliga Skellefteå bor som hade precis som oss åkt till Luleå bara för att se dem.

Jag kan enbart tala om att det var sjukt värt väntan och de tvåhundra kronorna som det kostade. Neverstore var så sjukt bra, det finns bara ett ord att beskriva kvällen med och det är ... AWESOME!


Jag ÄLSKAR att vi fyra hörs på varenda video Emelie har spelat in.
(Emelies fina Video)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp, det var The Coloured Office Paper de hette. :)
Haha, jag undrar om de tyckte att vi var lite speedade i slutet dära. :P

Zoofie sa...

Åååh vad jag saknar Neverstore nu!